Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

sHOPPING tIME

Publicerad 2008-02-17 20:38:01 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

443972-32
Jag och Bernda gick till Mobilia igår . Det kändes skönt för att det är lov liksom så let Work IT ! haahah skoja bara . MEn det var full av rea där som ni kan ser på Bliden . Vi hade så kul jag köpte klacka skor för 100 kr,ett öronhänge för 10kr ! ,halsband för 25 och sedan kläder och top för 29.50 och den andra kostade för 49.50 . SKit biliga! Bernda bara där köp en klacka skor aså den passa dig skit mycke  jag tycket också så jag köpte det .
Jag glömde att ligga till kläder men det sen .

NÅ? VAD TYCKER NI?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela