Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Lördag

Publicerad 2008-02-09 21:33:04 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

idag är det inte vanligt dag för mig, utan varje lördagar måste jag städa hela tiden och det liksom jobbigt men det blir alltid sumsig på vardags rummet och mina kom hit hos mig (jobbigt ) . ibland önskar jag att huste var lugnt helt och oro . MEn dte blir aldirg jag blir alltid på kallad och sedan måste göra det och sånt vidare .När mina kusin kom hemma hos mig så kollade på en som heter ''I Think i love with my wife'' en jätte bra flim akanske tråkigt men ändå . Just nu kollade jag på melodifestival och jag liksom inte skulle tro att Amy Diamond skulle vinna,jag trodde inte ens att hon var med och sen vann hon . Jaha ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela