Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Det var den Bästa...

Publicerad 2008-02-07 19:34:14 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 
Idag ha det varit som vanligt gått till skolan efter det träffade jag Jennifer (min vän ) .
Jenni: Hej
Jag : Hej
Jenni: Vill du följa med mig och hämta min lila syster.
Jag : Ja, om du följer med mig och hämta min lila syster Hannah .
Jenni: Okej

Och så blev det .Jag och Jennifer hämtade lila syster -hannah (först) sen gick vi och hämtade hennes lilla syster ,och det var för länge sen jag gick till Högaholmsskolan det bara att jag ha inte tid att komma ditt. jag träffade bara Rose som jag känner igen . Efter det gick Jenni och hennes syster hem och det jag också . Nej , tänkte jag jag glömde att jag skulle hämta min kusin (Bianca) och hjälpa henne med läxan för att hon fick inte kommAa igår så min faster sa att idag att ajg skulle komma ditt och hämta henne och lämna hos . Ett lite problem var det att ingen var hemma när jag var hemma hos dem ,det var bara Bianca,Rahim,Alex ,och Xaviera som vara hemma då .

Jag :Japp, är klart så kan du komma hos mig .
Bianca : Ja,ska bara ta på mig.
Alex : Kan du med dig Xavieria också för att jag kan inte ta hand om henne  men bianca ska inte gå .
Jag : Varför inte ??? Du var inte ens hemma när er mamma sa att jag skulle hämta henne.
 Alex: Ja , men hon måste vänta tills min pappa ha kommit .
Bianca : Ja,men lysnnar inte på homon ha är bara dumskalle .
Alex: Ja bara för det du ska inte gå !
Bianca : Det bestämmer inte du!
JAg : NEj, men sluta nu jag ha annan tips Bianca stanna men vänta vänta sen gå jag med Xaviera hemma hos sedan ringer jag er pappa om du få komma hos mig och göra din läxa .
Alex : JA , det går bra , det var den bästa ja Bianca du ska stanna .
Jag : Ja, men jag vill inte att du ska slår henne annans säger jag till er mamma ALex .
Alex : Okej .

Så det blev som jag sa .Gick hem och ringade men deras pappa vill inte svara på min mobil?? Jag väntade lite stund ,när jag hörde telefton ringa .

Alex: du få hämta bianca nu .
JAg : okej .

Vilken dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela