Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Nrj in the Park !! xD Igår

Publicerad 2008-08-21 16:27:47 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,


Hejsan :) Hur mår ni?
ÅÅ jag önskade att jag kunde vara där igen . Igår var det liksom helt ballt !!
Var ni där också på Malmöfestivalen?
Jag var där med mina kompis Jenni,tiffany ,Emma och Nicole .Vi stod där två timmar bara för att ser dem uppvisa . Plötsligt började regnar, som tur hade min kompis Jenni lånat en parafly som vi kunde skydda oss , efter det kom solen och det slutade regna  (YES)  . Tänkte jag :)  Men i alla fall jag såg Afasi&Filthy ,Ida Corr, Madcon, Lazee ,Swingfly,Anoran, och J-son .  Sedan när festen var slut kom DJ och spelade och alla människor dansade till och med Jag !
Idag gick jag till skolan som vanligt,men denna veckan skulle klass har kul och nästa vecka är det allvar mycke allvar !
Fick schema idag , ska fota på Måndag  och imorgon ska klassen till Malmöfestivalen . Så ball det kommer att blir . Aj ga den bästa klassen :D men idag kolla vi på flim  Freedom Writers som jag har redan sett . Den e skit bra ni borde ser den.
Puss o Kram

Kommentarer

Postat av: liene

Publicerad 2008-08-21 16:51:19

sv: Haha, så var det förut för mig med, dessutom var ingen som glodde så:)



Typiskt med regnat, och efetr det kommer det plötsligt sol, fast det är iaf bra.

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-08-21 17:29:08

kul med nrj in the park! :)

Postat av: Bella

Publicerad 2008-08-21 17:32:28

Japp, du med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela