Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Back to school !!??? no away... thats bullshit !!!

Publicerad 2008-08-18 20:40:39 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

 
  i'm Back
 
Hur e det med er ? det var för länge sen . 


  Är så nervöst på första dagen !! uppropa namnen  som vanligt och sen få man gå
hem. Denna veckan kommer att kul . Å har jag berättat att en tjej ska börja på min klass ? när läraren sa det så hade jag frågortecken på huvud. Vi var den bästa klassen men nu det har kaos nä faktisk inte så bra nu längre eftersom vi blir bara mindre och mindre .  

_ Har saknat er mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela