Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

Med tummen upp = )

Publicerad 2008-04-28 16:10:03 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

INGA LEXKIONER, INGA LÄXOR ...ÅÅÅ !! FAn också ! att jag är sjuk denna veckan när min klass har kultur dag idag . Men pallarde inte vara hemma ensam ..så...jag gick till skolan i alla fall orkar vara hemma ! Vi gjorde INGENTING förutom att vi kolla på film sen fick vi hem efter det . Hela denna veckan kommer min klass har kultur och nästa vecka har vi bara typ 2-3 dagar sen har lov !! (yes ) Just nu lyssnar jag på musik ...

lysnnarde på Neyo låt Closer skit bra låt samtidigt jag bloggar.. ah bara för det jag vill lägga in musik-video

HAha.... har det så bra KRAm :)

Kommentarer

Postat av: G

Publicerad 2008-04-28 17:04:58

Skiiiiiiiiit BRA!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela