Lizzie

I'm still standing, you can't take this joy away

God Morgon !!

Publicerad 2008-04-19 10:07:00 i ♥If I ani't livin my life , I don't know wut u call it,

Em...idag vaknade jag ,borstade tänderna sen skulle jag äta frukost.
Men igår bakade jag Africans bröd för brödet tog slut ,så var tvungen att baka ny . jag gjort två st för att jag tänkte att den skulle räcka till Lör. och Sön . Men jag eftersom när jag skulle ta bröden ,så hade den första bröden tagit slut . Jag blev så arg , kunde inte tro att den skulle tar slut igår .

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Postat av: Hm...

Publicerad 2008-04-19 13:27:09

inget speciellt ..sj ?

Postat av: rafia

Publicerad 2008-04-21 20:38:50

haft en bra dag=)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elli

Hej! Jag kallas för Elli .Bor i Malmö och trivs med mina vänner.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela